Vol. 14 No. 2 (2018): July - December:

Editorial

Editorial

Villada Osorio Diego

Article Visits 127 | PDF Visits 79 | pp. 7-11 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.1

An approach to the conception of language in the speech that communicates the national ministry of education and the institutions of higher education

Una aproximación a la concepción del lenguaje en el discurso que comunica al ministerio de educación nacional y a las instituciones de educación superior

Coral Piedrahita Diana Carolina

Article Visits 142 | PDF Visits 62 | pp. 12-37 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.2

Buddhism and western moral philosophy

Budismo y filosofía moral occidental

Hoyos Valdés Diana

Article Visits 304 | PDF Visits 103 | pp. 38-55 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.3

Digital competences: a look from their appraising criteria about the learning styles

Competencias digitales: una mirada desde sus criterios valorativos en torno a los estilos de aprendizaje

Ríos Sánchez Alfonso , Álvarez Mejía María Luisa, Torres Hernández Flor Adelia

Article Visits 1027 | PDF Visits 466 | pp. 56-78 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.4

Implementing tablets in the classroom: factors related to the perception of change in the role of the teacher and interaction between students

Integración de tabletas en el aula de clase: factores relacionados con la percepción de cambio en el rol docente y la interacción entre estudiantes

Quiroz Montoya Johana, Corredor Aristizábal Javier Alejandro , Olarte Dussán Fredy Andrés

Article Visits 360 | PDF Visits 184 | pp. 79-101 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.5

The configuration of the dissertation. its structure, writing, defense and publication

La configuración de la tesis doctoral. su estructura, redacción, defensa y publicación

Ortiz Ocaña Alexander

Article Visits 1026 | PDF Visits 664 | pp. 102-131 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.6

What and how to teach and learn within the family. an issue of interest for the school

Qué y cómo se enseña y aprende en la familia. un asunto de interés para la escuela

Rodríguez Triana Zulema Elisa

Article Visits 817 | PDF Visits 352 | pp. 132-157 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.7

Reading in the appropriation of science and technology

La lectura en la apropiación de la ciencia y la tecnología

Giraldo Gutiérrez Francisco Luis, Zúñiga Miranda Samir Enrique, Londoño Vásquez David Alberto, Sánchez Ceballos Lina María

Article Visits 433 | PDF Visits 254 | pp. 158-178 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.8

Digital environments as spaces of participation for people excluded from the school system

Entornos digitales como espacios de participación para personas excluidas del sistema escolar

Arroyave Palacio Margarita María

Article Visits 325 | PDF Visits 103 | pp. 179-202 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.9

The curriculum polysemy: influences, traditions and assumptions

La polisemia del currículum: influencias, tradiciones y supuestos

Portela Guarín Henry, Taborda Chaurra Javier, Cano Echeverry Sebastián

Article Visits 303 | PDF Visits 502 | pp. 203-237 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.10

Learning representations in students participating in a course on theories of learning

Representaciones de aprendizaje en estudiantes que participan en un curso sobre teorías del aprendizaje

Ocampo Flórez Esteban, Tamayo Alzate Óscar Eugenio

Article Visits 523 | PDF Visits 263 | pp. 238-268 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.11

Table of contents

Tabla de contenido

RLEE

Article Visits 51 | PDF Visits 17 |

Bandera

Bandera

RLEE

Article Visits 60 | PDF Visits 14 |

Sistema OJS - Metabiblioteca |