Vol. 14 No. 2 (2018): July - December:

Editorial

Editorial

Villada Osorio Diego

Article Visits 203 | PDF Visits 134 | pp. 7-11 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.1

An approach to the conception of language in the speech that communicates the national ministry of education and the institutions of higher education

Una aproximación a la concepción del lenguaje en el discurso que comunica al ministerio de educación nacional y a las instituciones de educación superior

Coral Piedrahita Diana Carolina

Article Visits 215 | PDF Visits 101 | pp. 12-37 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.2

Buddhism and western moral philosophy

Budismo y filosofía moral occidental

Hoyos Valdés Diana

Article Visits 425 | PDF Visits 171 | pp. 38-55 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.3

Digital competences: a look from their appraising criteria about the learning styles

Competencias digitales: una mirada desde sus criterios valorativos en torno a los estilos de aprendizaje

Ríos Sánchez Alfonso , Álvarez Mejía María Luisa, Torres Hernández Flor Adelia

Article Visits 1261 | PDF Visits 554 | pp. 56-78 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.4

Implementing tablets in the classroom: factors related to the perception of change in the role of the teacher and interaction between students

Integración de tabletas en el aula de clase: factores relacionados con la percepción de cambio en el rol docente y la interacción entre estudiantes

Quiroz Montoya Johana, Corredor Aristizábal Javier Alejandro , Olarte Dussán Fredy Andrés

Article Visits 548 | PDF Visits 289 | pp. 79-101 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.5

The configuration of the dissertation. its structure, writing, defense and publication

La configuración de la tesis doctoral. su estructura, redacción, defensa y publicación

Ortiz Ocaña Alexander

Article Visits 1821 | PDF Visits 1248 | pp. 102-131 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.6

What and how to teach and learn within the family. an issue of interest for the school

Qué y cómo se enseña y aprende en la familia. un asunto de interés para la escuela

Rodríguez Triana Zulema Elisa

Article Visits 1157 | PDF Visits 491 | pp. 132-157 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.7

Reading in the appropriation of science and technology

La lectura en la apropiación de la ciencia y la tecnología

Giraldo Gutiérrez Francisco Luis, Zúñiga Miranda Samir Enrique, Londoño Vásquez David Alberto, Sánchez Ceballos Lina María

Article Visits 597 | PDF Visits 366 | pp. 158-178 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.8

Digital environments as spaces of participation for people excluded from the school system

Entornos digitales como espacios de participación para personas excluidas del sistema escolar

Arroyave Palacio Margarita María

Article Visits 456 | PDF Visits 161 | pp. 179-202 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.9

The curriculum polysemy: influences, traditions and assumptions

La polisemia del currículum: influencias, tradiciones y supuestos

Portela Guarín Henry, Taborda Chaurra Javier, Cano Echeverry Sebastián

Article Visits 642 | PDF Visits 636 | pp. 203-237 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.10

Learning representations in students participating in a course on theories of learning

Representaciones de aprendizaje en estudiantes que participan en un curso sobre teorías del aprendizaje

Ocampo Flórez Esteban, Tamayo Alzate Óscar Eugenio

Article Visits 701 | PDF Visits 378 | pp. 238-268 |

DOI https://doi.org/10.17151/rlee.2018.14.2.11

Table of contents

Tabla de contenido

RLEE

Article Visits 96 | PDF Visits 31 |

Bandera

Bandera

RLEE

Article Visits 97 | PDF Visits 23 |

Sistema OJS - Metabiblioteca |